- I Love Glam & Money: Keratina Lichida Anian - Rasfatul parului tau !

.

.

6 iun. 2013

Keratina Lichida Anian - Rasfatul parului tau !


Buna ! In cadrul unei colaborari cu site-ul www.TrioDeluxe.ro , am obtinut spre testare 2 produse pt. par datorita stadiului avansat de degradare in care se afla , din pacate , prea-iubita mea podoaba capilara ! :o3

 In primul rand sa facem cunostinta cu TrioDeluxe !

Cine este TrioDeluxe ?
Triodeluxe este importator in Romania a produselor Anian, Foresan, Doracil produse de Laboratoarele Forenqui incepand cu anul 2010.
 Ce produse importa TrioDeluxe ?
Gama Anian cuprinde: tratamente pentru par, produse pentru igiena si intretinere corporala.
Gama Foresan cuprinde odorizante lichide si odorizante air-freshner.
Gama Doracil cuprinde produsele de curatenie.

Va spuneam ca starea parului meu nu este chiar una tocmai placuta ... In urma a nenumarate decolorari neprofesional , acasa , acesta s-a deteriorat considerabil . Am fost nevoita sa ma tund pt. a scapa de efectul de maturica care s-a format in parul meu ,iar intre timp am renuntat si la placa de indreptat , insa ma cam chinui cu uscatoruol si peria rotunda sa il aranjez/indrept , dar nu sta foarte mult cum il aranjez eu , in cateva minute el luand o forma proprie . As zice ca are si o personalitate proprie , la cat imi da de furca . :)

 Incep prezentarea produsului Keratina Lichida de la Anian  
iar descrierea oficiala a produsului spune asa :

Conţine ingrediente identice cu cele din structura firului de par, care actioneaza cu o intensitate cu atat mai mare cu cat parul este mai deteriorat.
Previne si combate caderea parului:
• Reface parul deteriorat
• Previne si combate matreata
Este o solutie complexa de tratament si ingrijire cu efect garantat daca se aplica periodic si in mod corect.
Acţiunea Keratinei Lichide ANIAN revitalizeaza stralucirea matasoasa, naturala a parului, revigorandu-l si dandu-i volum, astfel incat sa arate radios si sanatos.
Instrucţiuni de folosire: Uscati parul cu prosopul dupa ce a fost spalat si dat cu balsam. Aplicati ANIAN Keratina Lichida, apoi masati usor si pieptanati.
IMPORTANT: Uscaţi usor cu uscatorul de par, caldura fiind necesara pentru fixarea ingredientelor active pe par. Coafati ca de obicei.

 Ce spun eu :
Inca de la prima folosire a Keratinei Lichide de la ANIAN , am simtit o schimbare in bine ; imi simteam parul matasos si sanatos , iar chinurile pieptanatului aproape ca au disparut . Folosita insa in timp , si alternativ cu Balsamul bifazic hidroreparator tot de la ANIAN , matreata usor usor a inceput sa dispara , cat despre caderea parului am remarcat o oarecare diminuare ; nu foarte mare , insa acestea doua au ajutat cat de cat si la acest aspect .
Ma mai pot lauda si cu stralucirea pe care parul meu si-a recapatat-o o data cu folosirea Keratinei lichide !

Pros : 
☻ un miros placut , fin .
☻ cantitatea : 250 ml , raportata la pretul de 40 lei ( aici ) este destul de avantajoasa deoarece nefiind nevoie sa aplici o cantitate mare din produs , acesta poate avea grija de parul tau o perioada indelungata de timp . Deci sunt de parere ca merita !

Cons
☻ NIMIC DE OBIECTAT !  Haha :D

Concluzie finala :
♥ RECOMAND produsul , si de asemenea recomand sa`l utilizati conform instructiunilor de folosire oferite  pentru rezultate excelente si pentru a nu va trezi cu parul imbacsit , ingrasat sau sarma , hihi .

Urmeaza sa va prezint intr-un review urmator despre  Balsamul Bifazic Hidroreparator , tot de la Anian .

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu