- I Love Glam & Money: Shopping : Ce mi-am cumparat de la Lady's

.

.

26 aug. 2012

Shopping : Ce mi-am cumparat de la Lady's

Heyaaa tuturor ! Astazi vreau sa va arat ce mi-am cumparat de la Lady's . Nu sunt prea multe produse desi mi-as fi dorit sa fie intr-un numar mai mare... ^_^

1) Crema coloranta Herbal Time pe baza de HENNA . Am fost vopsita cu o "ciocolata fierbinte" de la Palette , dar in timp s-a decolorat , iar parul meu avea un aspect matuit , lipsit de stralucire . Crema coloranta Herbal Time mi-a venit in ajutor , iar parul meu arata ca proaspat vopsit ( ca sa nu mai spun ca asa am scapat si de deteriorarea parului cu o vopsea normala pe baza de amoniac care ataca firul de par (in timp) si pisca la vopsire ) .

Nuantele le puteti vedea aici : 


2) Spray de corp hidratant cu lapte , ciocolata si menta - Camil Spa . L-am cumparat deoarece am comandat de la Oriflame Apa de Parfum Love Potion cu aroma seductoare de ghimbir , floare de cacao si ciocolata  , in ideea de a nu amesteca prea mult aromele . Merg mana-n mana si dupa fiecare dus sunt nerabdatoare sa-l folosesc !

3) Gel de dus intens abraziv(exfoliant) , cu cafea - Camil . " Îndepărtează în profunzime celulele moarte ale pielii, activând circulația sanguină și prevenind apariția celulitei. " ne informeaza Lady's . Eu astept sa-l mai folosesc de cateva ori , dupa care imi voi exprima puctul de vedere legat de acest exfoliant :) . Pana acum imi place , dar astept sa-i vad efectul in timp .

4) Lac de unghii Catherine Arley - cu sclipicei micuti rosii + cealalta nuanta care se vede in prima imagine ( la fel , cu sclipici )
5) Talonete din silicon - " Adaptabile formei piciorului și foarte moi,revitalizează circulaţia și relaxează piciorul printr-un masaj plăcut datorită proeminenţelor de pe suprafaţa acestora.Setul conţine 2 bucăţi, mărime universală, ideale atât pentru bărbaţi cât și pentru femei. " Inca nu le-am purtat , deoarece nu am mai purtat tocuri ... Eventual pot face un review daca se cere . :)
6) Creion dermatograf retractabil Micromatic - Impala . Am mai folosit de la Avon genul acesta de creioane , insa acesta este cel mai usor de "manuit" . Mina este mai subtire decat a acelora de la Avon , ceea ce reprezinta pentru noi un ajutor in plus in a creea contururi finute , subtiri . Nu necesita ascutire , deschizandu-se printr-o singura rasucire .
7) Creion pentru sprancene de la Impala . Inainte foloseam de la Avon , retractabile ( am folosit chiar doua feluri ) , insa ambele incarcau firele de par al sprancenelor . Acesta este foarte usor pt. a creea un contur perfect , iar la demachiere nu imi da de furca , cratandu-se usor .

Cam asta e tot . Acum vreau sa stiu despre ce produs ati vrea sa scriu mai detailat , intr-un Review . Kisses !


Catalog Lady`s(click pe coperta) : 

Noutati : http://ladys.ro/products_new.php

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu