- I Love Glam & Money: Review: Lacul de unghii "Perfectly Flesh" by Avon

.

.

18 aug. 2012

Review: Lacul de unghii "Perfectly Flesh" by Avon


Heeeey !

Revin cu un nou Review : Lacul de unghii "Perfectly Flesh" de la Avon . Aceasta este una dintre cele mai iubite nuante ( din documentarile mele ) si preferata mea , de asemenea ! <3 Tot timpul trebuie sa am in colectie cel putin o nuanta de Nude , pentru ca uneori parca ma satur de tot felul de nuante "sclipicioase" :)) sau care ies prea tare in evidenta , asa ca apelez cu drag la "Perfectly Flesh" :  o nuanta de roz-maroniu nud care confera mainilor tale finete si eleganta. Acesta este este una din acele nuante clasice care ar putea fi intotdeauna in trend , indiferent de moda sau o tendinta.




Ce spune AVON despre Lacurile Nailwear Pro :

Cand te-ai uitat ultima oara la unghiile tale si ai zis “oau”?
Cu noile lacuri de unghii Nailwear Pro iti poti face o manichiura profesionista chiar la tine acasa, fara niciun efort.
Ai la dispozitie o paleta de culori delicioase, vibrante care rezista pana la 10 zile.
Forma pensulei asigura o aplicare usoara si o dozare perfecta a culorii, iar perii triunghiulari uniformizeaza suprafata unghiei.
Formula noua, cu praf de diamant, acril si panthenol acorda un aspect lucios pentru o manichiura perfecta!

Ce spun Eu despre Lacul de unghii NailwearPro , "Perfectly Flesh" by Avon:

  Sticluta contine 12ml , o cantitate destul de mare zic eu ;
  Are o consistenta destul de buna : nu e nici groasa , nici nu curge incat "s-o pierzi" :)))
♥  Pigmentarea este de asemenea buna , insa eu aplic 2 straturi subtiri si obtin acoperirea dorita :) ; poate fi aplicata si intr-un singur strat , dar recomand sa fie putin mai gros deoarece raman dungi din urma aplicarii . Dupa 2 straturi cum aplic eu , aspectul va fi unul cremos , neted - fara dungi si lucios - cu o stralucire superba(fara a mai fi nevoie de alt strat de lac incolor pe deasupra) .
♥  Lacul rezista si 5 zile pe unghii .

- Un mic dezavantaz este ca spre finalul celor 5 zile , aspectul lucios dispare ,se matifiaza , in special ( dupa cum am patit eu ) de la baile cu apa fierbincioara :) .



Concluzie : 

Aceasta este o culoare pe care toate femeile si fetele ar trebui sa o aiba printre cosmeticele personale , iar eu  mi-o voi mai cumpara cu siguranta dupa ce o termin ! ^_^
Care este culoarea voastra preferata ? 
Kisses :*


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu