- I Love Glam & Money: How clean is too clean ? Review:Gel Antibacterian CAMIL CLEANER(Lady`s)

.

.

13 aug. 2012

How clean is too clean ? Review:Gel Antibacterian CAMIL CLEANER(Lady`s)

Da ! Intrebarea mea este : Cat de curata este curatenia ? :)

Nu stiu daca si voi sunteti sau faceti la fel , insa eu nu suport sa-mi simt mainile murdare , prafuite ori fara un miros placut ; de aceea niciodata , dar NICIODATA nu-mi vor lipsi din geanta servetelele umede sau Gelul Antibacterian . Tot timpul port cu mine Gelul Antibacterian CAMIL CLEANER (Hand Sanitizer) .Si nu , nu sunt obsedata de asta , dar tin la sanatatea mea :)
Acest gel antibacterian pentru spalarea mainilor l-am achizitionat de la Ladys , la un pret mic , zic eu , de numai 8,29 lei .

Ce spune Lady's despre Gelul antibacterian ?
· Are efecte anti-microbiene: anti-fungic, anti-bacterian, anti-viral.
· O simplă picătură este suficientă pentru a distruge imediat, fara apă, 99.9% dintre bacteriile de pe mâini.


Ce spun eu ?
+ Are un miros placut si persistent
+ Iti ofera senzatia de maini curate un timp indelungat
+ Are si efect racoritor ( sau cel putin eu asa am impresia :D )
+ Intradevar , nu se consuma repede , deoarece nu este nevoie sa aplici cantitati industriale :)) , o simpla picatura este de ajuns

- Ce nu imi place este ca particulele din componenta lui formeaza asa numitele "Ciuciuletze" , insa le indepartez cu un servetel umed si nu mai am nicio problema .

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu